Strateško unapređenje prodaje je namijenjeno turističkim objektima koji već posluju na tržištu i žele unaprijediti prodaju, povećati poslovne prihode, pridobiti nova tržišta i tržišno se bolje pozicionirati.
Nakon detaljne analize poslovanja, tržišta i konkurencije te definiranja jasnih ciljeva koji se žele postići, započinje se s uvođenjem standardnih operativnih procedura u hotelskoj prodaji. Analizom kvalitete pružene usluge i analizom postojećih cijena radi se optimizaciji odnosa cijene i usluge. Unapređenje prodaje sadrži praktične treninge s interaktivnim pristupom s ciljem dobivanja novih prodajnih znanja i vještina u svakodnevnom radu s gostima i klijentima.
Program ima za cilj ima povećanje prihoda od prodaje, uvođenje standardnih operativnih procedura, postavljanje pravilne politike cijena, analiza poslovanja i postavljanje prodajne strategije kroz on-line kanale prodaje, uspostavljanje suradnje s turističkim agencijama i turoperatorima te razvoj i implementaciju koncepta suradnje s korporativnim klijentima.