|Saturday, May 11, 2024
You are here: Home » Upravljanje prihodima (revenue management)

Upravljanje prihodima (revenue management)

Napravite dugoročni pozitivni utjecaj za vaš hotel uvođenjem napredne tehnike upravljanja prihodima i jasne strategije u poslovanju hotela.

Revenue management je odvelike važnosti u radu svakoga hotela budući da određuje i usmjerava strategiju poslovanja, politike cijena,  prodajnih kanala te istraživanjem tržišta i predviđanjem rezultata utječe na optimizaciju poslovnog procesa hotela.  U svakome hotelu revenue management je usko povezan s odjelom prodaje i odjelom rezervacija.

CMT tim je specijaliziran za povećanje prihoda i poslovanja primjenom provjerenih tehnika upravljanja prihodima u hotelijerstvu. S dugogodišnjim iskustvom u upravljanju prihodima i distribucije proizvoda u hotelskoj i turističkoj industriji, naš tim pomaže malim i obiteljskim hotelima u povećanju prihoda i rezultata poslovanja.

Žašto revenue management?

Revenue management je ažurirani sustav pravila hotelske igre koja se igra već desetljećima. Stara pravila u novom obliku, usklađena s novim zahtjevima tržišta u doba interneta, unaprijeđenih rezervacijskih tehnologija, sa stavovima i navikama kupaca – gostiju hotela.

Svi hotelijeri žele pune sobe, što višu cijenu usluga, što niže troškove poslovanja, u konačnici profit i zadovoljne goste. Revenue management je zajednički nazivnik za sve navedeno. Samo je tijekom vremena dobio svoj zaseban naziv, izdvojio se kao usmjerena praksa vođenja poslovanja i postao je odvojena funkcija u hotelu.

Da li je revenue management potreban malim i obiteljskim hotelima?

Zasigurno treba odbaciti pretpostavku da je revenue management primjenjiv i potreban samo velikim hotelima i hotelskim kompanijama. Naprotiv, revenue mnagement je itekako primjenjiv i za manje, neovisne hotele, u kojima nekoliko osnovnih pravila upravljanja prihodima mogu drastično promijeniti sliku i rezultat poslovanja.

Trebamo li uopće naglašavati važnost interneta i doba online rezervacija? Otvaranjem hotelskih kapaciteta prema van, sveopćim umreženjem, poslovanje se zauvijek promijenilo. Odjednom su sve prednosti i mane hotela vidljive, praktički je nemoguće stvoriti drukčiju sliku hotela od one koju je stvorilo tržište odnosno hotelski gosti. Nekad su hotelijeri diktirali cijene tržištu, sad ih tržište diktira hotelima. Revenue management je usklađeni skup aktivnosti koje pomažu hotelu da se nosi s navedenim  izmijenjenim pravilima poslovanja, a kada će ih usvojiti, samo je pitanje vremena.